01 02 03 Its all about the dogs: "“Love keeps the cold out better than a cloak" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

"“Love keeps the cold out better than a cloak"

34
I går dro jeg og Cecilie avgårde til Åsen for å trene litt, forberedt på at det skulle være ganske kaldt. Med boblejakker, stilongs, luer og hansker gikk det tålig greit, men skal ærlig innrømme rompa mi var ihvertfall ikke det varmeste stedet på kroppen min...

Vi ble en god gjeng som møtte opp; Carina, Maren & Roy, Christiane og Tommy. Ettersom det var kommet en del frost på banen som gjorde det ganske glatt holdt de fleste av oss kun til slalom og slalominngang.
Bella var utrolig flink som vanlig, men jeg ser at dersom jeg girer henne opp for mye er sannsynligheten større for at hun bommer på slalominngangen. Har nå begynte å sende henne fra såkalt "klasse 3" vinkler. Med andre ord i slike vinkler vi kommer til å støtte på i en klasse 3 bane.

Målet mitt med Bella er jo helt klart å komme så langt vi kan (ettersom hun er uregistrert), dvs klasse 3.

Bildet er fra SBK sitt stevne på Åsen i Mai 2010 hvor vi fikk 1 plass i hopp (feilfritt)


Cecilie og Ozzie trente også på slalomen, og de viser store forbedringer. De har nå kommet til det punktet Ozzie tar inititativ mye mere, og ser ut til å ha mer og mer roen på slalomen. Kjempe kult å se! Skal prøve å få dratt med meg de to på en del stevner neste år :)

Bildet er fra SBK sitt stevne i Mai 2010, og hvis ikke jeg husker feil var dette løpet Cecilie og Ozzie ikke disket på (bortsett fra Cecilie glemte å ta av båndet til Ozzie da men men :P)

Etiketter: ,

35 36 37 38