01 02 03 Its all about the dogs: "“There is nothing wrong with change, if it is in the right direction” 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

"“There is nothing wrong with change, if it is in the right direction”

34
Etter jobb tok jeg turen til Kvadrat for å finne meg en ny kåpe (den forrige ble stjålet!) siden jeg skal på julebord med Kid interiør imorgen. Hadde ikke regnet med å finne en så kjapt allerede etter en liten tur på H&M og deretter på Cubus, hvor jeg fant en knall fin en på tilbud til 299,-. Tuslet litt rundt en stund etterpå å kjøpte en god del undertøy, sminke, nattkjole og litt dill dall. Ble litt mer enn jeg hadde tenkt, men lenge siden jeg unnet meg en liten shoppingtur uansett.

Kåpa er kjøpt på Cubus (299,- ordinær pris 599,-)

Etter handleturen på Kvadrat kjørte jeg til Amfi Vågen hvor jeg også tuslet litt rundt før frisørtimen min. Fant en bolero som jeg sannsynligvis behøver imorgen, med tanke på hvor kaldt det kommer til å bli med kjole!
Ble veldig fornøyd hos frisøren hvor jeg stusset håret og fikk klippet til panneluggen igjen.

Fornøyd og nyklippet!

Resten av fredagskvelden min tilbringes med film, elskling og voffsene i sofaen. Imorgen er det tidlig opp på runderingstrening med Balder og Retriverklubben, før det er klart for julebord i Stavanger på kvelden. Søndag er det respitt og Team Bella er klar (kanskje litt bakfull men klar skal vi være!)
35 36 37 38