01 02 03 Its all about the dogs: "Let it snow, let it snow, let it snow" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

"Let it snow, let it snow, let it snow"

34
Nå som snøen har lagt seg skikkelig her i Rogaland kan jeg nok trygt si at agilityen er lagt på hylla for i år. Blir heller litt triksetrening hjemme og ut på tur istedenfor. I går tok jeg, Cecilie, Carina og Lene (som er i byen for å fotografere) med oss hundene ut på tur i snøen og mørket. Med lommelykter så fant vi frem selv om det ble ganske mange "nesten-gå-på-trynet-tilfeller". Bella storkoste seg som vanlig og var henrykt over Mio som ikke bare var en BC, men en hannhund i tillegg. Som vanlig tilbragte hun mesteparten av turen på å prøve å erte på seg Mio uten hell. De lekte da vi hadde et pit-stop og alle hundene var nok både slitne og litt kalde etter turen. 100 meter fra bilen omtrent så jeg Bella begynte å halte både på et forbein og et bakbein. Fikk lyst opp potene og stakkars gullejenta hadde skrapt opp putene på tre av labbene, heldigvis var det bare en liten rift på hver av labbene og snøen hadde stoppet blødningen. Vi bærte henne helt til bilen (Carina først deretter jeg et stykke) slik at det ikke skulle bli verre. Da vi kom hjem så det ganske fint ut, og jeg gav Bella sine labber en skikkelig klipp, pelsen under labbene hennes vokser som ugress. Jeg har ikke helt tro på at jeg kan finne noen potesokker som holder seg på dersom Bella går løs. Det blir nok mer båndtur på henne fremover stakkars...

Nye bilder blir det lite av for tiden rett og slett fordi det pokker meg er mørkt ute allerede når jeg kommer hjem fra jobb og når vi kommer oss ut på tur etter middag er det bekmørkt :(

Bildet er vel omtrent 1 år gammel (Balder har litt mindre pels og ikke minst krage)

Etiketter: ,

35 36 37 38