01 02 03 Its all about the dogs: "Mer, mer, mer julepynt" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

"Mer, mer, mer julepynt"

34
Da var Back on track dekkenene til Bella og Balder kommet. Tom Ove plukket de opp på vei hjem igår, og de passet kjempe godt til begge hundene. Hadde trodd de trengte litt tilvennlig ettersom ingen av dem har hatt dekken på seg før annet enn de lette refleksdekkenene, men det tydeligvis intet problem.






Ellers handlet jeg enda mer julepynt igår, forhåpentligvis har jeg snart nådd grensen. Men klarte ikke la være da jeg var innom Kid på vei hjem fra jobb. Jeg kjøpte også nytt ullundertøy (Kari Traa 249,- pr del), nye hansker (99,-) og ullsokker (49,-) og det beste av alt... Alt var på tilbud så det ble kun ca 650,- for hele rukelet.


Julestemningen settes allerede i gangen med
God jul bokstaver (Kremmerhuset 99,-)
Nissegutt og nissejente (Kid Interiør 99,- pr stk?)
Nisse på slede (Ukjent)


Masse julepynt til juletreet, det blir hvit og rød (med innslag av sølv) i år.
Snøkrystaller (Berheim interiør og antik 45,- kr for 3 stk)
Nisse, snømann og hare (Gavelapper fra ifjor)
Hvit og rød snøkule (Julebyen Egersund)
Hvite ugler (Smak gaver og interiør 39,- kr stk)
Røde hjerter (Ukjent)
Hvite hjerter og stjerner (Kid Interiør 49,- kr stk?)
Sølv hjerter (Berheim interiør og antik 39,- kr stk?)
Julepakker (IKEA 15,- kr for 6 stk)
"Julekjegler" (IKEA 29,- kr for 3 stk)


Julesokk (Kid interiør 79,90,- kr pr stk)


Ellers var det agilitytrening igår. Hadde litt bedre samvittighet når Bella lå i bilen med dekken enn uten ja. Blir dessverre fort kaldt i bilen med denne temperaturen (spesielt min bil) og selv om jeg har dekken buret med flere pledd samt en del pledd inne i buret blir det kaldt. Bella trivdes tydeligvis godt med dekkenet på og brydde seg ingenting om dette :)

Jeg bygget en dobbelboks til meg, Cecilie, Carina og Christiane idag ettersom det var ganske glatt og mye frost på banen. Vi blokka tunnelen i begge endene slik at ingen av hundene skulle løpe gjennom disse da de var skam glatte innvendig. Tok også ned bommen som var blitt rimelig glatt. Greit å ta visse forhåndsregler når det er såpass glatt. Plutselig har hunden litt for stor fart, bestemmer seg for å ta første og beste hinder (tunnel for eks) og skader seg. Boksen jeg bygget kjørte vi kun på lave hinder for at hundene ikke skulle skade seg. La heller ikke inn noen skarpe svinger hvor hundene kunne skli. Alt i alt var det en ganske gøyal trening til tross for kulden. Jeg kan ærlig innrømme jeg kun frøs på nesen og til tider føttene. Men misunner de som har tilgang på oppvarmet hall eller lignende å trene i. Team Bella stiller ihvertfall sterkt til våren, nå har vi god tid å trene til sesongen begynner for oss, som ikke blir før i april pga min "latskap" når det gjelder å kjøre så langt for to-fire løp.



Etiketter: , , ,

35 36 37 38