01 02 03 Its all about the dogs: "Pakke fra Canis" 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

"Pakke fra Canis"

34
Fikk pakken jeg bestilte fra Canis endelig med ny draleke og 4 løsbit. Kjøpte helt lik draleke som Bella har fra før men ville ha en til Balder også siden den tydeligvis falt veldig godt i smak. I tillegg har jeg hatt Bella sin i nesten 2 år så holdbartheten på de er utrolig bra. Løsbittene kjøpte jeg slik at vi kan begynne å trene apport med disse fremfor apportbuken vi har brukt til nå. Fikk kjørt en liten økt i går og ser at jeg må nok gå et par steg tilbake slik at Balder lærer å holde disse løsbittene skikkelig fast. Han ser ut til å la de glippe ut av munnen eller plukker de opp i en ende. Men allikevel, han har kommet langt! Han klarte å hente løsbittet hos "figurant" Tom Ove som satt i andre enden av stuen og komme tilbake til meg (prøvde først med på plass men fjernet dette da det ble for vanskelig for fort for ham).




Ellers fikk jeg en hyggelig overrakselse da jeg kom hjem fra jobb i dag. Ozzie og Akita hadde brøtet seg ut av garden og sprang rundt i oppkjørselen å koste seg og var veldig glade for å se meg da jeg kom hjem. Måtte ta et lite av bilde av den søte lille hundefamilien.

Etiketter: , ,

35 36 37 38