01 02 03 Its all about the dogs: Let the weekend being 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Let the weekend being

34
Startet helgen med en tur på Åsen ikveld med både Bella og Balder. Plukket opp Maya og Netti på veien også.

Trente litt "hardkjør" med Bella idag ettersom vi begge må trene opp kondisjonen vår etter en altfor lang juleferie. Hun er skikkelig på for tiden og jobber utrolig bra. Forstyrrelser eller ikke, har lite å si. Nå er det meg og leken som gjelder og det er skikkelig herlig å se!

Jeg hadde ikke regnet med det skulle være andre på banen, derfor jeg tok med Balder som skulle få en runde med agility for gøy. Istedenfor å la være å trene ham tok jeg ham på lydighetssiden og gikk frem og tilbake mens Jan trente Monty. Balder stresset mye men roet seg ned etterhvert og fant ut den andre hunden egentlig virket ganske morsom fremfor skummel. Han begynte blant annet å ule (slik som når han er i hilse-modus når vi kommer hjem fra jobb) å pipe mer enn han bjeffet. Jeg ble litt overrasket å måtte ta meg selv i å ikke belønne ham for mye slik at han entret treningsmodus.

Alt i alt var det en herlig start på helgen. Imorgen er det klart for runderingstrening på Seland og deretter middag & bowling med Marita & Oddi på Harbour i Stavanger. Spørs om det ikke blir en snurr på byen etterpå også :)

Etiketter: , , ,

35 36 37 38