01 02 03 Its all about the dogs: Plutselig ble det vinter igjen! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Plutselig ble det vinter igjen!

34
I går hadde jeg og Cecilie vakt på nybegynnertreningen på Åsen. Ettersom været ikke var helt med oss og det hadde snødd mesteparten av dagen regna vi ikke med det kom så fryktelig mange. Totalt ble det vel 8 stykker. Anbefalte å trene slalom og felt ettersom underlaget på banen var utrolig glatt og hundene (og førerne) lett kan skli og få en strekk eller enda verre et brudd.

Etterpå trente jeg og Cecilie med voffsene på slalom og det ble egentlig en kort treningsdag. Mye slaps på banen og ikke så mye vi kunne trene egentlig. Jeg trente slalom med forskjellige innganger på Bella og det var to gode økter :)

Jeg var egentlig klar for våren nå jeg,
men det ser visst ut til at vi skal ha enda mer vinter før vi slipper unna.
(Bildet er tatt fra: http://www.aftenbladet.no/webkamera/701456/Vaagen_i_Stavanger.html)

Etiketter: ,

35 36 37 38