01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne i Stavanger 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne i Stavanger

34
I helgen var det klart for Team Bellas første agilitystevne i år.
Mange hunder påmeldte, sola skinte og det ble en kjempe kos helg.

Resultatene:








Jeg var kjempe fornøyd med helgen og ikke minst hvor rolig Bella er blitt under oppvarmingen og før vi skal inn å løpe. Jeg har nok blitt litt roligere jeg også vel og merke. Allikevel ser jeg at hun slapper mer av og stresser ikke så mye (er riktignok på hjemmebane) og kan konsentrere seg mer om meg og det jeg ber henne om. Ellers merker jeg at jeg også er blitt mer avslappet både under briefing, oppvarming og selve løpet. Litt for avslappet til og med (jobber ikke skikkelig med Bella alltid) men dette skal vi selvsagt justere på.

På søndagen bestemte jeg meg for å ta det siste nappet vårt i agility under briefingen. Da vi kom til hinder nr 4 visste jeg at dette skulle gå kjempe bra så lenge jeg holdt roen. Og jammen gikk det bra også! Feilfritt og siste napp til klasse 2. Maia og Carina løp til Ghita (som var ringsekretær) så fort de hadde gratulert meg for å bumpe meg opp i klasse 2 til hoppen :)

Vårt første klasse 2 løp gikk ganske bra (2 riv og 1 vegring) og alt i alt hadde jeg et kanon kjekt stevne :)
Sløyfe og premie ble det også på Team Bella:


Video av Team Bella's løp i helgen:



Etiketter: , ,

35 36 37 38