01 02 03 Its all about the dogs: Kurs og respitt 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Kurs og respitt

34
I helgen holdt Lene og jeg nybegynnerkurs i agility på Åsen.
Vi var såpass heldige at det bare ble 5 deltakere som fikk lære masse og fikk masse hjelp.
De fikk ikke bare lære om grunnleggende agility innlæring av hinderne men også litt om føring og det tror jeg de alle synes var utrolig gøy!

Etter kurset var ferdig på søndagen var det klart for respitt. Sola skinte og det var ganske mange som hadde møtt opp for å løpe. Jeg og Bella gjorde det ganske bra på agilityen helt til jeg presset litt feil på vei mot en tunnel og hun tok denne (snuten inni også snudde hun) mens jeg ville hun skulle ta mønet. Bella derimot gjorde intet galt eller feil og var bare sola mi gjennom hele løpet :)

Hoppen gikk adskillig bedre, den ble gjennomført med 1 vegring. Kommer til å legge ut resultatene til Team Bella på hjemmesiden fremover nå som sesongen starter til helgen!

http://www.bellaogbalder.webs.com/

Stakkars Balder måtte stå over runderingstreningen siden jeg holdt kurs men nå har jeg bestilt meg enda flere løsbitt og bringkobbel (slik at han blir vant til å løpe med dette tidlig) så nå skal vi trene mye mer i ukedagene hjemme!


Bringkobbel fra Canis.no
629,-

Etiketter: , ,

35 36 37 38