01 02 03 Its all about the dogs: Respitt nr 9 & 10 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Respitt nr 9 & 10

34
I går var det klart for respitt nr 9 og 10.
Jeg skulle sammen med Hans Valter dømme, som er en del av opplæringen av nye dommere i klubben. Synes det er kjekt kunne dømme og samtidig gjøre "min" del av arbeidet. Uten dommere kunne vi tross alt ikke hatt noen respitt :)

Selve banebyggingen har aldri vært min favorit, men jeg gjorde mitt beste for å bygge ag-banen og brukte tiden jeg trengte. Alltid noen som blir utålmodige men er man under opplæring har man lov til å bruke den tiden man behøver. Hans Valter hjalp en del også hadde jeg mine tre "happy-helpers" Carina, Maren og Lene som svinset rundt meg og hjalp til, takk jenter!

Dømmingen gikk bra synes jeg, veldig greit å ha Hans Valter sammen med meg på banen da jeg ikke er helt sikker på slalomen, blir ofte forvirret her men vi kom nå gjennom til slutt med alle ekvipasasjer.
Hoppbanen bygget Hans Valter (sikkert for å få litt fortgang) som egentlig var helt grei, slik jeg fikk tatt en paracet mot hodeverken min og slappe av litt før det var klart for ny runde.

Team Bella gjorde det kjempe bra på agilityløpet vårt hvor vi gikk feilfritt frem til det siste hinderet. Der løp Bella ut for å hente båndet sitt som også er belønningen hennes før hun tok det siste hinderet. Jeg fikk henne til å avlevere det hos meg (uten drakamp som er maks belønning) og tok det siste hinderet. Det ble derfor disk på oss men jeg er kjempe fornøyd med innsatsen vår.

Hoppløpet ble ikke så bra derimot, på et langt strekk hadde jeg ikke kontroll på Bella og hun tok feil hinder men ellers var det et godt løp.

Respitt nr 9

Respitt nr 10

Etiketter: , ,

35 36 37 38