01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne i Arendal 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne i Arendal

34
På fredag hentet Roy (samboer til Maren) meg og Bella hjemme i Sandnes og kjørte nedover mot "det glade sørland". Jeg tok ikke sjangsen på å kjøre Caddyen såpass langt nå som den fusker en del. Vi plukket opp Maren på Kjevik som kom fra Amsterdam og var på Tromøya rundt 9-tiden en gang. Ettersom jeg på forhånd hadde fått beskjed at hytten vår hadde en fæl lukt og at vi fikk valget om å ta en annen hytte hadde de andre valgt den andre hytten som ikke luktet så fælt. Den var stor nok til alle og det ble enkeltrom på hver og en av oss til og med. Det ble litt prat, øl og vin før vi la oss for å være opplagte til løpene på lørdag.


Bella ligger å halvsover på vei til Arendal

Lørdag

Agilityløpet vårt gikk ganske bra og det ble kun en vegring på Team Bella. Vegringen kom av at jeg tok et tåpelig bakbytte på Bella ved mønet som gjorde at hun løp forbi mønet og ikke over det, men jeg var kjempe fornøyd! Det ble en 7 plass på oss :)

Hoppløpet ble det disk på. Hodet mitt var tydeligvis ikke helt med og det ble bare rot. Bella gjorde så godt hun kunne og jobbet som en gal.

Lagløpet ble det to riv på (hvis jeg ikke husker helt feil) og det ble en 2 plass på oss :) De andre på laget var Maren med Felix, Johnny med Ben og Jan med Win.

På kvelden ble det grillings. Været var helt utrolig hele dagen (og kvelden). Vi hadde vel egentlig ventet litt kaldere vær de fleste av oss men sola skinte og det ble ganske så varmt. Et par av oss ble til og med solbrente her og der.


Felix og Bella leker

Pluto slapper av i sola

Felix er litt sliten etter dagens løp

Bella var ganske så sliten hun også

Grillings med hyttegjengen

Søndag

Agilityløpet gikk ganske bra på søndagen også. Da ble det 2 feil (en vegring og et riv), men det var godt nok til en 6 plass :)

Hoppløpet gikk heldigvis bedre enn lørdagens, men jeg maste mye på Bella og var veldig "på henne" som skaffet oss 3 riv, men sånn ellers er jeg veldig fornøyd med Team Bella sin prestasjon.

Lagløpet ble det 3 feil på (2 vegringer på samme hinder, den var jeg IKKE særlig happy på siden det var min feil, stakkars Bella og 1 riv) og vi fant aldri ut hvordan det gikk med oss sånn plasseringsmessig men alt i alt er jeg veldig fornøyd med å kun ha disket 1 av 6 løp hele helgen :)
Kanskje det blir Åpen på oss av og til fremover siden både jeg og Bella er mye roligere og egentlig følte jeg det ble gooood tid til å slappe av å nyte sola i helgen.

Jeg glemte videokameraet i bilen til Roy og Maren så det kommer filmer etterhvert av løpene mine..

Bella er så trøtt i bilen på vei hjemover at hun ikke gidder legge ned leppa som sitter "fast"

Etiketter: , ,

35 36 37 38