01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne på Åsen 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne på Åsen

34
I helgen arrangerte vi trippelstevne på Åsen med over 80 påmeldte hunder i både AG og hopp.
Heldigvis var værgudene med oss og vi fikk opphold 99% av stevnet. Regnet som kom under premieutdelingen velger jeg å overse.

Team Bella gjorde ikke noe særlig resultatmessig da mitt hode ikke var helt skrudd på og jeg både glemte baner og planlagt føring. Vi hadde det allikevel kjempe gøy og fikk masse å trene på fremover. Blant annet må jeg lære meg å ha is nok i magen til å kreve stående felt av Bella på stevner også fikk jeg noen gode handlingstips av Eivind som går i huske- (ikke glemme)boken.

Her er nesten alle løpene våre samlet til litt festlig musikk...

Ellers er det veldig kjekt å se hvor flinke venner man har på stevnet! Carina og Rocky fikk siste napp og rykket opp i AG2 på søndagen, Maren og Felix gjorde noen knall løp og begynner virkelig og ha flyten sammen. Cecilie og Ozzie fikk kun 1 vegring på hoppløpet sitt på søndagen og er blitt virkelig gode!
Lene (til tross mega konkurransenerver) og Tinka fikk et kanonløp som de virkelig fortjente etter hard jobbing. Maia stakkar hadde et kjempe løp med Kahrma som kostet henne en stk ødelagt ankel. Du holdt ut til siste hinder du flinke jenta! Stolt av deg og krysse fingrene for at ankelen blir snarlig bedre. Ihvertfall så god den kan bli. Mange andre fikk også gode løp og gode plasseringer (Christiane, Kine ++) :)

Så alt i alt. Nok et knall kjekt stevne gjennomført!

Etiketter: , ,

35 36 37 38