01 02 03 Its all about the dogs: Agilitytrening på RAK 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitytrening på RAK

34
På torsdag hadde jeg vakt for nybegynnerne på RAK (Rogaland agilityklubb) fra kl 18-19.
Det var to flinke som møte opp som fikk trent på litt av hvert. Jeg satt også opp et par føringskombinasjoner til dem slik at de fikk trene på litt handling. Dette falt godt i smak :)

Etterpå hadde jeg og Bella hele banen for oss selv så jeg bygget en liten bane (skal tegne banen i flexitrack senere mens paint får duge for øyeblikket):


Bygget med vilje en bane med mye "frem og tilbake" og skarpe svinger ettersom det er dette vi må trene på både handlingsmessig og teknisk for Bella sin del. Etterpå trente jeg litt felt med vippe og tunnel. Bella har begynt å snike seg av mye på vippen så må få rettet dette opp både på trening og konkurranser. Ellers var det ganske herlig og avslappende med bare oss to på banen :)


Bella koser seg på RAK


Etiketter: , ,

35 36 37 38