01 02 03 Its all about the dogs: Agilitytrening på RAK 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitytrening på RAK

34
Ettersom jeg er på leting etter ny jobb og har fri på dagen benyttet jeg sjangsen til å ta med meg Bella og Balder igår morges for å trene på RAK. Jeg bygget bane mens hundene varmet seg selv opp som mine to best gjør.


Det hadde blåst litt...


Bella og Balder tar en pust i bakken etter oppvarmingen


En stk bane bygget helt alene
(Hopp - bommen - tunnel - hopp - mønet - hopp - slalom - hopp - hopp - hopp - tunnel - vippe - hopp)

Balder imponerte meg STORT med fremskritt i slalomen. Han har tidligere kikket på meg og ikke på pinnene men igår var det som om et lys bare gikk opp for ham og ja se på videoen :)



Vi storkoste oss og jeg fikk trent en god del på relativt kort tid. Fredelig og herlig å trene alene også :)


To slitne hunder i pausen

På kvelden ble det ikke strukturert tirsdagstrening med Carina og Lene ettersom de ikke kunne komme, men jeg og Maren tok oss en tur på banen og fikk trent mye slalom og felt.

I dag ble det jammen en tur igjen på RAK banen om morningen (jeg er ikke interessert å komme ut av døgnrytmen min med å sove lenge) igjen.


Bella og Balder i fullsprang

Nå skal jeg straks på jobbintervju før det er duket for respitt på SBK ikveld.

Etiketter: , ,

35 36 37 38