01 02 03 Its all about the dogs: Klubbmesterskap 2011 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Klubbmesterskap 2011

34
I går (søndag) samlet vi oss på Åsen for å holde klubbmesterskap.
Eivind var dommer og hadde med seg noen kjekke og utfordrende baner.

Agilityløpet vårt:


Where to begin? Hehe neida...
Bella sitter å "fyrer" på start, vanligvis ville jeg rette henne opp men jeg så ikke dette før etter løpet på video. Ser selv jeg sender henne rett inn i tunnelen (silly me!) men shit happens.
Hun jukser i slalomen fordi jeg peste henne for mye, rettet dette opp med å gå tilbake (maste på Lene fordi hun ikke gjorde dette så måtte gjøre det selv ihvertfall).
Etter pølsen hadde hun lite fart og vi må trene på å plukke opp hinderne selv om jeg står et stykke unna (dette funker vanligvis veldig bra, men ikke med liten fart tydeligvis).


Hoppløpet vårt:


Skal ærlig innrømme jeg ikke akkurat hadde en solid plan for å få Bella fra nr 2 til nr 3 men det gikk på et sett og vis tydeligvis. Hinderkombinasjonen etter den gule tunnelen er helt klart rot fra min side. Veldig fornøyd med slalomen da hun ofte ikke bremser ned nok fra tunnel til slalom men jeg sto fint i ro denne gang. Bakbyttet mitt etter slalomen (på hinder nr 11) kunne vært bedre med tanke på Bella reagerer sent men dette er noe vi stadig trener på. Var ikke forberedt på at hun skulle "misse" tunnelen og løpe forbi men det ser ut til at hun lander såpass langt unna at jeg skulle dratt henne mot meg mer før jeg løp videre.

Mye positiv og noe tull fra min side men som alltid hadde Team Bella det kjempe gøy! :)
Man kommer langt når man ting seriøst og har mål, men hvorfor ikke ha det gøy på veien til målet? :D

Etiketter: , ,

35 36 37 38