01 02 03 Its all about the dogs: Trening en solfylt søndag 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Trening en solfylt søndag

34
Dagens trening i sola ble sammen med Maren og Roy.
Satte opp en kombinasjon kun bestående av felthindere og tunnel for å terpe på feltene, både stoppefeltene og oppaggående felt som jeg aldri egentlig har trent inn.

Feltøktene gikk kjempe bra og fikk trent mer felt på vippa siden vi har fått en ny vippe som faktisk har demping. Kjørte også en slalomøkt og Bella begynner (ihvertfall fra den ene siden) å bli rå på innganger og jeg merker jeg kan sende henne lengre og lengre ifra. Ideelt sett vil jeg gjerne ikke være så altfor langt unna, men det er godt å vite at den begynner å sitte skikkelig allikevel.

Fikk også kjørt to meldingsøkter med Balder med Maren og Roy som figurant :) Begge øktene gikk kjempe bra, måtte gjøre det litt lettere på siste slaget 1 økten for Balder da han ble litt sliten i hodet så det ut til. Kjørte fullmelding, men neste gang skal jeg kjøre innkomst slik jeg skulle egentlig idag også, gullfikshukommelsen slo dessverre til. Men alt i alt var det to effektive og velbrukte timer :)

Etiketter: , , ,

35 36 37 38