01 02 03 Its all about the dogs: Uken som plutselig bare fløy forbi 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Uken som plutselig bare fløy forbi

34
Mandag hadde jeg vakt for nybegynnerne på Åsen. Det var et par oppmøte som fikk trent seg på en del handling og jeg tror de lærte litt samtidig som de hadde det ganske så gøy. Etterpå trente jeg både Bella og Balder sammen med Lene, Tinka og Minus. Vi hadde hele banen for oss selv i regnet.

Jeg skal innrømme jeg ikke hadde noe særlig bestemt mål når jeg trente bikkjene, ble bare for moro skyld siden det begynte å regne ganske tidlig i treningsøktene våre.

Tirsdag var det plutselig 17 mai og vi sov litt ekstra lenge denne gangen. Rundt 12 tiden reiste vi til Grethe og Vilde på Byhaugen sammen med Cecilie og Co for å spise lunsj. Masse god mat og hyggelig selskap. Plutselig måtte vi komme oss hjem fordi det nærmet seg folketog. Jeg og Cecilie byttet fra finklær til treningsklær og kom oss ned til ruten med begge hundene for å gå bak NKK fanen i toget.




Torsdag var det vakt på Åsen med nybegynnerne igjen og denne gang ble Cecilie med. Vi satte først opp en boks og deretter en dobbelboks som de fikk prøve seg på. Tror de fleste som var med å trente ble litt imponerte over hvor flinke de var. Mange av nybegynnerne trodde ikke de skulle komme gjennom kombinasjonen en gang, så gikk det jo lett som bare det :)

Etter nybegynnerne var ferdig bygget jeg, Cecilie og Lene KW en bane. Christiane, Rhine, Einar og Lene C ble også med så vi ble en god gjeng. Vi gikk alle banen 1-3 ganger før vi bygget den om og gikk den en gang til hver. Jeg og Bella gjorde en god jobb men fortsatt en del å pirke på. Er ikke så glad når hun river fordi pinnene er så ekstremt tunge og det smeller hardt i labbene når hundene treffer disse :(

Nå er det allerede fredag og straks helg! Imorgen er det klart for trippelstevnet på Åsen og Team Bella gleder seg masse :) Målene for helgen er:
- Minst mulig disk
- Jobbe felt (spesielt vippe)
- Legge litt press på meg selv

Etiketter: ,

35 36 37 38