01 02 03 Its all about the dogs: Litt sløv med bloggen i det siste ser jeg 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Litt sløv med bloggen i det siste ser jeg

34
Som tittelen sier så har jeg vært litt sløv med bloggen i det siste, men jeg har egentlig ikke trent så særlig mindre for det. Har vel bare vært en del fint vær i det siste og da frister det mye mer og være ute å nyte sola enn å sitte inne foran en pc...

Ellers har det blitt litt trening men må vel si det ikke har vært så veldig effektivt kanskje, litt dårlig på å planlegge treningen i det siste (bortsett fra tirsdagstreningen jeg og Lene hadde). Will try å bli flinkere på dette området, nå fremover er det fullt opp. Skal muligens hente ny bil imorgen så da er det knoksen neste for min kjære caddy dessverre. Ellers så blir det stevne i Bergen neste helg og deretter er det inn til Suldal på Ungkarsfestivalen. Etter vi har kommet hjem og jobbet et par dager er det avgårde til Thailand i 3 uker.

Nå skal jeg slappe litt av og samle krefter til ikveld fordi vi skal feire Tom Ove sin 25 års dag og Cecilie sin 30 års dag!


Det ble en hel haug bading i dag på badenymfene mine

Etiketter: , ,

35 36 37 38