01 02 03 Its all about the dogs: Litt trening forrige uke 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Litt trening forrige uke

34
Onsdag i forrige uke hadde jeg i utgangspunktet ikke planlagt å trene men så ble det bare sånn at jeg og Bella tok en tur til Åsen. Siden det var onsdag var det konkurranse trening så ble det meg, Kristine E, Anita, Christiane og Rhine som bygget to baner Kristine hadde med seg. I skrivende stund skal jeg ærlig innrømme jeg ikke helt husker rekkefølgen på banene, men begge byde på utfordringer i form av føring. Koden ble knekt relativt kjapt av meg og Bella så jeg hadde mye fokus på fart og pushet Bella litt ekstra. Det hjalp jammen og hive av seg litt klær også i varmen for å få hele banen til å sitte skikkelig.Veldig fornøyd med  slalominngangene til Bella (jeg presset henne for mye kun en gang) og ellers  farten hennes i går. Man skulle kanskje ikke tro at man behøver å fokusere så mye på fart når man løper med en Border Collie, men som jeg har opplevd i konkurranser holder rett og slett ikke tiden vår for å nå helt opp. Det var en god treningsøkt og jeg følte meg litt mer klar til stevnet i Bergen…

Etiketter: ,

35 36 37 38