01 02 03 Its all about the dogs: Overværssøk og meldingstrening 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Overværssøk og meldingstrening

34
Denne lørdagen ble det kun meg, Aud Venke og Gry som skulle trene rundering men det gikk egentlig helt greit å være så få. Bortsett fra en god del ekstra gåing frem og tilbake for å hente diverse hunder og belønninger.

Første økt kjørte jeg overværssøk med Balder. Han hadde ett av fire slag hvor han tydelig fikk ferten på figurant og løp direkte til figurant. De tre andre var han rett og slett litt vims men selv om han "vimser" stopper han ikke å jobbe. Han er kjempe god sånn sett.

Andre økt kjørte jeg meldingstrening. De to første slagene ble han igjen ute hos figurant mens jeg løp inn til midtlinja, han kom inn med løsbitt, leverte og gikk påvisning. Neste to slagene kjørte jeg full melding med løsbitt og det siste slaget kjørte jeg full melding med bringkobbel. Alle slagene gikk kjempe bra og det siste hvor jeg kjørte bringkobbel plukket han det kjempe bra (figurant var Gry) uten å nøle og holdt det helt inn til jeg sa takk.

Så kjempe fornøyd med denne lørdagen og lille Balder gutten vår!

Etiketter: ,

35 36 37 38