01 02 03 Its all about the dogs: Sommeravslutnting og intern konkurranse på RAK 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Sommeravslutnting og intern konkurranse på RAK

34
I går tok jeg med meg begge hundene til RAK på kvelden for sommeravsluttning.
Vi var en god liten gjeng som møte (Johnny & Co, Eivind & Ghita, Lili & Ingve, Linda & Ingvar og et par nybegynnere). Det ble en liten agbane, litt grillings og deretter en hoppbane.

Balder fikk prøve seg på begge banene men siden jeg glemte å lufte ham skikkelig før første løp løp han ut etter femte hinder for å gjøre sitt. Hoppbanen var kjempe gøy og han fulgte meg kjempe bra og det ble til og med feilfritt :)

Bella testet jeg feltene på agbanen og hun jukset på vippen så da ble det tilbake for å rette opp.
Fikk også bestilt meg RAK jakke i liten nok størrelse :)

Etiketter: , ,

35 36 37 38