01 02 03 Its all about the dogs: Tilbake til hverdagen - tilbake til hundetrening 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Tilbake til hverdagen - tilbake til hundetrening

34
Nå har jeg hatt ferie fra hundetrening i 3 uker og merker det kribler etter å komme i gang igjen.
Hadde en liten økt med hundene igår før vi dro på tur med yogaballen og litt tøyelseøvelser. Merket de var like ivrige etter å komme i gang som meg.

Bella og Balder har vært på mild slanking en stund nå ettersom de begge hadde litt ekstra. Balder går nå på eget fôr for kastrerte hunder og Bella har byttet til et annet fôr. Cecilie som har passet hundene mens vi har vært i Thailand hadde merket forskjellen og da jeg kom hjem var hundene mine som de skulle være igjen. Derfor setter jeg nå i gang med å "bygge" dem opp i form av sunne muskler med tanke på Bella sin agilitykarriere og Balder sin runderingskarriere (og agility "hobby"karriere). Har lett litt rundt på nettet etter enkle øvelser jeg kan holde meg til og har satt sammen en liten treningsplan for de neste ukene. Føler jeg denne fungerer bra kommer jeg til å benytte øvelsene videre også.

Har noen forslag til andre enkle øvelser tar jeg gjerne imot innspill:


(Trykk på bildet for å se større versjon)

Etiketter: , , ,

35 36 37 38