01 02 03 Its all about the dogs: Respitt nr 19 & 20 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Respitt nr 19 & 20

34
Nr 19


Her skulle jeg egentlig ha tatt Bella tilbake på mønet ettersom hun hoppet av, men jeg var lat rett og slett. Ikke redd for å innrømme det! Mens jeg stod å filosoferte over dette fortsatte Bella selvsagt fremover og det ble derfor en snurr + vegring foran neste hinder. Handlingen min til slalomen er ikke helt edru (synes det ser ut som jeg rister på et par kastanjetter) og kunne vært kjappere med signalet etter slalomen + neste hinder hvor vi skulle hen. Veldig fornøyd med at Bella hadde godt driv videre slik at jeg kunne bakbytte bak to hindere (å skrive å forklare er ikke lett..) Synes ellers hun er søt der hun kjefter på den stressa mammen sin på hopp - pølse - lengde.. Kunne bremset tydeligere (og tidligere) etter lengden og kanskje stukket fra henne tidligere før tunnelen. Oppgang har vi ikke sett så derav stoppen min slik at den ble i boks (provosorisk løsning hvor???). Skulle gjerne krevd at hun ble stående lengre på nedgangen men jeg stresser litt for mye til det av og til ja. Men fornøyd med løpet (8 av 10) da ikke stresset mitt drar meg med på bærtur (helt riktig).

Nr 20

Veldig fornøyd med dette løpet bortsett fra tjaa... disken på det siste hinderet..
Kunne kaaanskje ha fremforbyttet før den gule tunnelen i begynnelsen men hadde briefet bakbytte og merket ikke hvor god tid jeg egentlig hadde før jeg plutselig bare var der. Var derimot litt for sein i fremforbyttet når Bella kom ut av tunnelen og det ble nesten kollisjon. Hadde egentlig ikke planlagt fremforbytte på hinderet før lengden (skulle ha bakbytte på lengden) men følte det fløt bedre med det bytte. Kanskje kunne jeg også bremset litt mer ned før hinder-hjul, men må si nå når jeg sitter å analyserer at bena mine beveger seg utrolig morsomt når jeg bremser, løper og prøver å handle samtidig... Etter slalomen skulle jeg opprinnelig ta fremforbytte men av en eller annen grunn gjorde jeg ikke det og dermed ble jeg hengende etter Bella. I det hun lander på hinder nr 2 etter slalomen burde jeg holdt igjen men pushet litt for mye og dermed durte hun videre sjønnasen min.

En ting jeg ikke er redd for å skryte av er hva jeg gjør når vi er ferdige å løpe og det er å belønne hunden min for at den faktisk har gitt 100% mens jeg kom sleppende med mine x antall % (varierende på både dagsform og de). Jenta mi skal jo ikke straffes for at jeg er et vimsehode vel!


Etiketter: , ,

35 36 37 38