01 02 03 Its all about the dogs: Runderingstrening på en mandag :) 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Runderingstrening på en mandag :)

34
Jeg foreslo en trening utenom "de vanlige treningstidene" og vi ble jammen en gjeng på fire stykker denne mandagen som var klar for runderingstrening. Det ble meg selv, Aud Venke, Lise og May Karin.
De andre hadde ikke trent på en stund, mens jeg og Balder egentlig bare har trent litt sporadisk gjennom sommeren (før og etter Thailand).

Ville ha meldingstrening på Balder (både løsbitt og bringkobbel) med synlige figuranter ganske nære (20 meter). Kjørte de to første slagene med løsbitt som han fikset kjempe bra og gikk deretter over til bringkobbel på de neste slagene. May Karin måtte hjelpe ham litt første gangen han kom ut til henne mens hos Aud Venke prøvde han å jukse med å melde 1-2 meter i fra henne før han løp tilbake til meg. Feilet ham på dette 2 ganger og dro figurant nærmere uten resultater. Lot ham derfor plukke løsbitt ute hos Aud Venke og kjørte mer løsbitt. Skal nok kjøre annenhver løsbitt og bringkobbel på ham fremover slik at han aldri vet om han må "inn til" figurant for å melde. Han skal tross alt helt inn hver gang uavhengig av bringkobbel eller løsbitt. Smartingen min ser hva som er praktisk for ham selv selvsagt, forstår det.

Ellers veldig fornøyd med økten vår, Balder var i fyr og flamme og løper bånn fyrings ut på påvisning og leker godt med begge figurantene (han fant godbiter hos May Karin så da ble de straks bedre riktignok) men kjempe fornøyd med trollet mitt!

Etiketter: ,

35 36 37 38