01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevner NBFK 3/9, SBK 10/9 og NBFK 10/9 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevner NBFK 3/9, SBK 10/9 og NBFK 10/9

34
NBFK 3/9

AG2S

video



Kunne nok stilt henne bedre opp på starten for å gi henne en kurve å løpe i, fremfor en L (husk husk). Hun gikk av nedgangen og bommen og dette gjorde meg rett og slett litt perpleks (mener det er et ord?) fordi dette er vanligvis felthinderet hun prøver å "jukse" minst på. Dette fucka rett og slett med briefingen min og jeg gjorde derfor det motsatte av hva jeg skulle, og det var å presse henne inn i feil tunnelinngang.

Kunne gitt beskjed om å svinge og slalomen mye tidligere. Skulle også stått i ro å latt henne finne inngangen selv, vet jeg ofte ødelegger for henne fordi jeg ikke har trent på inngang med meg så mye i bevegelse foran henne. Jeg daffer litt av når hun skal fra slalomen inn i tunnelen og når jeg slutter å jobbe slutter hun (og det er hun berettigett til synes jeg nesten..)

Skreik igjen noe **** på henne hinderet etter mønet fordi det sto en del hunder ganske nært hinderet og vet hvor gøyale de kan være i forhold til meg for Bella. Hun hadde jo nydelig felt på vippen men jeg bare durte i vei uten gå kommandoen (ørefik til meg).

Mas på Bella over hinder = riv...

(Hopp2S ble ikke filmet)

LagS


video

Fornøyd med starten, men skulle "sluppet" henne tidligere inn i slalomen fremfor å safe..
Resten er jeg relativt fornøyd med, bortsett selvsagt fra feilhandlingen min som sender henne inn i tunnelen fremfor bommen. Lærte jo av Ian hvordan det skulle gjøres så nå trener vi på dette :)


SBK & NBFK 10/9

Ettersom dette var et dobbeltstevne og vi alle er i forskjellige klasser fikk jeg ikke filmet mer enn lag løpene våre, men bedre enn ingenting. Det blir håpløst for meg å prøve analysere og huske hva jeg gjorde feil når ikke jeg har løpene på film foran meg...

LagS

video



Fornøyd med dette løpet bortsett fra et par små ting. Skal være den første til å si at jeg skriker noe fælt når vi løper. Om det er nødvendig eller ei kan nok diskuteres men så lenge det fungerer og Bella ikke blir dempet av det og er like glad i mål for å få belønningen sin (bare se de siste sekundene, happy jenta mi som er klar for dra kamp som belønning) så er det ikke den biten av handlingen jeg velger å fokusere på fremover.

LagS

video



 Jeg sier bare: dumb ass me som ikke hører etter på hva lille Ian Watts på skulderen min sier. Bella går akkurat den veien jeg halveis peker og voila - disk. Stresset Bella gir tøys i slalom, stresset Isabelle gir dritt i slalom og gå videre. Heldigvis er skrike Maia der og minner meg på at jeg ikke skal kaste feltene mine (som jeg har jobbet lenge for) i dass og spyle de ned (TAKK MAIA!) så vi får noe bra ut av løpet (merk bommen). Og for de som lurer, ja vi er noen skrikhalser her på vestlandet ;)

Etiketter: , ,

35 36 37 38