01 02 03 Its all about the dogs: Agilitytrening, festligheter og tunnelbane 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitytrening, festligheter og tunnelbane

34
På lørdag i helgen tok jeg meg en tur på RAK med voffsene før det var kostymeparty på Høyland.
Kjørte litt slalom og felt med Bella og prøvde meg på en liten kombinasjon med Balder. Uheldigvis fikk han en rift i en av potene så det ble en kort treningsøkt og vi trillet hjemover.


Balder går liten kombinasjon


Slalomtrening med Bella på SBK fra en annen dag


Kostymepartyet ble en suksess og det ble en livlig kveld med en livlig gjeng.

Tingeling og Dancing Queen



På mandag hadde jeg og Cecilie vakt på nybegynnertreningen på Åsen. Var en god del som hadde møtt opp for å trene så vi satte opp litt kombinasjoner som de fikk bryne seg på. Etterpå ble det oss to og Carina som trente sammen på en festlig bane som vi bygget. Siden det er to hele dager siden så husker jeg heller lite av både banen og hvordan det gikk.. (typisk!)

Igår prøvde vi oss på en såkalt tunnelbane på konkurransetreningen. Jeg tegnet en nokså forenklet bane bestående av 5 tunneler og det ble ihvertfall god kondistrening for både oss på to og de på fire ben. Jeg og Bella kan ikke si vi hevdet oss når det verken gjaldt feilfritt løp eller tid men morsomt var det. Mange forskjellige måter å løse banen på og det var kjekt å trene sammen alle man i tillegg til at det gikk relativt kjapt og effektivt. Skal få lagt ut banen etterhvert..

Etiketter: ,

35 36 37 38