01 02 03 Its all about the dogs: AG trening med Carina & Maren 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

AG trening med Carina & Maren

34
Carina hadde med en kjekk og utfordrende hopp bane igår fra Mia Laamanen.
Vi måtte bruke litt tid på å bygge fordi det var litt manko på hindere på toppen av banen men vi ble ferdige til slutt.

Jeg og Bella kom gjennom ganske så helskinnet med litt riv og sånn men ellers veldig bra. Måtte repetere et par kombinasjoner i banen både fordi jeg jobbet litt lite eller miste retningssansen min til tider.

Skal jeg fremheve noe bra må det være slalominngangen. Fra et langt strekk på tunnel-hopp-hopp og deretter slalom i stor fart med meg langt bak henne tok Bella riktig slalominngang flere ganger. Jeg må bare være flink å veilede henne tidlig nok (idet hun satser på hinderet før slalomen, evnt tidligere) og samtidig bremse meg selv ned på vei mot slalomen.

Det vi kanskje ikke var så flinke på var å "benke" oss opp før for eksempel hjulet, Bella løper kjapt og om hun ikke får vite hvor hun skal suser hun forbi det påtenkte hinderet jeg skal ha henne over. Ellers kan jeg nok bli flinkere til å jobbe jevnt over hele løpet fremfor kun partiene jeg selv tror er vanskelige. 110% all the way!


1-3: Fremforbytte i det hun satset på nr 2.
4-6: Rett linje, ingen bytte bare løpe
7-9: Fremforbytte før nr 7, "threadle-wannabe" på nr 8 - ikke rett linje
10-13: Fremforbytte foran nr 10, snurr etterpå og bakbytte inn i slalomen
13-20: Fremforbytte etter slalom, push på nr 15, nedbremsing foran nr 17 og snurr + fremforbytteting før nr 19

Etiketter: ,

35 36 37 38