01 02 03 Its all about the dogs: Runderingstrening som ble til agilitytrening 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Runderingstrening som ble til agilitytrening

34
I dag var det et par ting som ikke gikk helt som de skulle men det ble en god treningsdag allikevel:
- Jeg glemte å melde meg på runderingstreningen
- Jeg tok feil av klokken, trodde vi begynte kl 9 og ikke 0930
- Vi var for få til å rundere (Marina var der også som også hadde glemt å melde seg på)


Gikk en tur med Balder siden vi kom såpass tidlig. Sola skinte og varmet godt!

Fine gutten!

En passe stor maurtue...

Vi traff på en liten kar ved elva (heldivis så ikke Balder denne "pipeleken") som jeg fikk knipset noen bilder av. Ikke helt sikker på hva det er, kanskje en villmink? Den hadde ihvertfall et lite hi rett ved elva og dukket opp da jeg og Balder gikk forbi.

En liten kar som dukket opp

Forslag til hvilket dyr det er?
Siden vi var for få til å rundere foreslo jeg at Marina ble med meg til RAK for å trene agility. Hun trener litt sporadisk i SBK og var litt interessert i å se hvordan det var på RAK. Det ble en kjempe god treningsøkt for hun og Kira så jeg tror vi får enda et medlem i RAK straks :)

Jeg trente to små kombinasjoner med Balder og Bella pluss litt felttrening med Bella på slutten. Terpet ikke for mye eller satte for høye krav siden det har blitt en del trening på dem i det siste og dagens trening var mer for gøy i tillegg til mental trening for å slite dem litt ut.

Balder tar slalomen bedre og bedre, han har mer og mer positivt stress og ikke minst selvtillit. Skryter sikkert av selvtilliten hans hver gang jeg skriver om ag + Balder men er så glad for at dette har blitt bedre. Han som var en liten pingle før!

Bella og meg blir mer og mer Team Bella og ikke to hodeløse kyllinger som løper rundt på banen. Hun jobber utrolig godt og elsker det faktum at hun danser foran meg mellom kombinasjonene fremfor å tasse rundt alene mellom hinderne slik hun gjorde (og jeg lot henne) før.

Etiketter: , , ,

35 36 37 38