01 02 03 Its all about the dogs: Agilityuken2012 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilityuken2012

34
1.-7.juli arrangerte Sør-Rogaland brukshundklubb Agilityuken2012 på Voll, Klepp.
Vi var en ivrig gjeng i komiteen som fikk støtte av mange gode SBK folk til å gjennomføre arrangementet. Det kom deltakere og dommere fra fjern og nær og tilbakemeldingene har vært fantastiske! Kjekt å høre at folk har kost seg, både de på 2 bein og de på 4 bein!

Vil også takke alle de frivillige som hjalp oss under arrangementet, uten dere ville vi aldri kommet i mål. TUSEN TAKK!

For Team Bella sin del startet uken noe på vranga, jeg slet med å ha både mannskap, komitearbeid og agilitybaner i hodet så de 2 første dagene ble hele 4 av 6 baner glemt! Tok meg selv til slutt i nakken og tillot meg selv å legge til sides jobben når jeg skulle briefe og løpe. Det hjalp og jeg er stolt av mange av løpene våre. Dette var tross alt debuten vår i klasse 3 :)

Den beste plasseringen ble en 5 plass og av 50 deltakere synes jeg ikke det er helt ille. Nå kommer vi sterkt tilbake ved neste stevne :)

Bilder og video fikk jeg ikke tatt men mange andre flinke fotografer var tilstede og tok noen blinkskudd av Team Bella. Blant annet Henriette Monsen:

Fotograf: Henriette Monsen

Fotograf: Henriette Monsen

Fotograf: Henriette Monsen

Fotograf: Henriette Monsen

Fotograf: Henriette Monsen

Etiketter: ,

35 36 37 38