01 02 03 Its all about the dogs: Telttur til Tjørn 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Telttur til Tjørn

34
På fredag pakket vi bilen og kjørte til Tjørn i Bjerkreim. Vi hadde aldri vært der på tur før men hadde fått grundige instruksjoner (og kart) av Trond så vi var godt forberedt. Sekken min veide nok x antall kilo mindre enn Tom Ove sin men jeg er nå ganske stolt jeg kom meg oppover med det tunge greiene på ryggen i det hele tatt! Trening gjør mester :)

På vei oppover
Tom Ove finner veien oppover til vannet
Vi fant til slutt et lite vann og en passende teltplass som vi slo oss ned på. Det gjaldt å få opp teltet og komme seg til vannet for å fiske for det hoppet og spratt utrolig i vannet. Resultatet av helgens fisking er ikke mye å skryte av for min del (1 FISK!!!) mens Tom Ove satte derimot personlig rekord tror jeg (20 FISK!!).

Vel fremme og nå skal det fiskes!

Hundene var en fryd å ha med seg, de forstod fort hvor "hjemme" var og hvor de skulle oppholde seg.



Kommer du?

Frokostutsikt

NAM!
Planen var opprinnelig å gå tur rundt i området på lørdagen men stakkars uheldige Balder har fått en liten betennelse i albuen sin. Dvs den fylles med blod/vann ved for mye aktivitet og påkjenning på albuen så han måtte holdes i ro (godt man kan ringe veterinæren sin midt i helga for å spørre om råd) og komme inn på mandag for "tapping". Er ingenting alvorlig og kan sammenlignes med når vi får tennisalbue eller vannsamling i kneet ved for mye belastning..

Sommer <3

Lynghunder

Tom Ove i aksjon

Kos <3

Bella passer på mens jeg fisker
Idyll

Det ble bare pinner til mat for hundene :P

Kveldståka kommer flytende

Fantastisk tur som garantert skal gjentas. Vi storkoste oss og hundene likeså! :)

Etiketter: , ,

35 36 37 38