01 02 03 Its all about the dogs: AG stevner i august og september! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

AG stevner i august og september!

34
I det siste har Team Bella tilbragt helgene på ag-stevner.

Har vært litt slapp med å få filmet løpene da treningsvenninner som filmer ofte løper samtidig som meg og dermed ser jeg det også er litt manko på blogginnlegg etter hvert stevne. Så fremfor å ta hvert stevne i detalje tenker jeg å oppsummere vår første sesong (som enda ikke helt er over) som en klasse 3 ekvipasje.

Vi rykket opp i klasse 3 til Agilityuken og fikk smake litt på utfordringene hele uken, beste resultat der var vel en 5.plass om jeg ikke husker helt feil. I Bergen og på Orre hadde vi ikke akkurat våre aller beste løp, mens i Arendal synes jeg det virkelig begynte å flyte fint. Nå kan jeg også nevne at underlaget i Arendal er helt fantastisk og selve stevnet også er til å skryte av :)

Nå i helgen var vi på Karmøy og der må jeg vel innrømme vi ikke akkurat skinte fra vår beste side. Dårlig handling kombinert med litt manko på trening siste tiden og "noe" vått og gjørmete underlag gjorde at det ble litt for mange disk. Beste løp resulatatmessig ble en 2.plass med 10 feil (2 riv), mens beste løp fra mitt ståsted var et løp vi disket tidlig (hinder nr 4) men som vi skinte sånn ellers i :)

Neste stevne på tapeten blir Norwegian Open og siste for sesongen blir Ølen/Etne. Fremover mot disse (den lille treningstiden det blir) skal jeg fokusere på svinger og en del "yogaball" øvelser med Bella.

Nesten så jeg gleder meg til vinteren for å komme skikkelig a-jour med muskeltreningen til Bella og gjøre oss klar for neste sesongs første stevne i Januar (før det blir et langt opphold til April).

Etiketter: , ,

35 36 37 38