01 02 03 Its all about the dogs: Ny strategi! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Ny strategi!

34
Etter en disk og to for mye (kanskje litt mer også) under NO har jeg bestemt meg for å fokusere mer på meg selv og min handling. Kort sagt skal jeg kun gå en kombinasjon 1 gang før jeg endrer på den igjen. Det skal klares på første forsøk og ikke andre, tredje eller fjerde. Jeg behøver å tenker raskt og briefe skikkelig og ikke minst gjøre som jeg har briefet.

Hjelper mye når jeg har "coach" Maia med på trening som er flinke å setter kombinasjoner for meg og ikke minst minner meg på jeg kun får prøve 1 gang, selv om det frister å få det til på 6 forsøk...

Samtidig skal det fremover trenes felt, felt og atter felt. Skal gå tilbake til grunntreningen for å få opp både fart og forståelse for 2 av 2 på stoppefeltene våre.

En tredje ting er slalominnganger - fra alle vinkler, fra andre hindere, i full fart, i skarp sving osv.

Mer oversiktlig:

1. Handling - Små kombinasjoner som endres for hvert forsøk
2. Felt - Fart, stopp og gå på kommando
3. Slalom - Innganger fra alle mulige vinkler og hindere i fart


Etiketter: ,

35 36 37 38