01 02 03 Its all about the dogs: Årets siste blogginnlegg 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Årets siste blogginnlegg

34
I morgen er det nyttår og ikke langt unna er 2013..
Jeg er litt flink på å sette meg mål, kriterier for å nå målene men når det kommer til å skrive de ned er det heller dårlig så derfor skriver jeg mål og de for 2013. Greit å ha en blogg man kan bla gjennom for å se hva man har bedrevet av fornuftige (og ufornuftige) saker i løpet av året som har gått.

Hoppeteknikk
2012 - Vi har ikke trent i nærheten så mye som hoppeteknikk som jeg har ønsket, men føler meg tryggere på hva jeg skal se etter og fokusere på innenfor dette.
2013 - Minst 1 trening med hoppeteknikk i uken


Langturer
2012 - Lange fjellturer har vi fått gjort mer og mer av, mye skyldes nærheten til mange flotte turområder.
2013 - Like mange om ikke flere langturer neste år.


Blodspor 
2012 - Blodspor har vi trent i perioder og fått trent målrettet mot lengre spor og lengre liggetid.
2013 - Flere spor og oftere.Lengre liggetid på sporene og mer rettet mot blodsporprøve som vi satser på til høsten.

Agilitystevner
2012- Det har blitt en del stevner, noen med resultater og noen uten resultater - men jeg føler jeg har fått mye erfaring både hvordan jeg og Bella fungerer som et team men også hvordan jeg best varmer henne opp.
2013 - Det blir sannsynligvis færre stevner i 2013 enn 2012 da det kommer (forhåpentligvis) en liten valp til sommeren og selv om det er viktig å sosialisere valpen på stevner osv vil jeg også fokusere på mange andre ting med den lille.


Kurs 
2012 - Deltok på agilitykurs m/Poul Lerche og holdt klikkerkurs for Haugesund hundeklubb.
2013 - Føringskurs, online puppyclass v/Silvia Trkman, puppy agility onlineclass v/Silvia Trkman.

Mål for 2013

Bella - Delta i NM både individuelt og på lag for SBK.
Balder - Delta på blodsporprøve.
Isabelle - Trene styrke x2 og trene ag x2 pr uke


Etiketter: , ,

35 36 37 38