01 02 03 Its all about the dogs: Helgens eventyr! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Helgens eventyr!

34
Lørdag gikk jeg, Bella og Balder tur til Bursfjellet. Lite utsikt og mye tåke men en kjempe fin tur.

Søndag gikk jeg & Balder og Maya & Netti tur til Sælandsfjellet.

Før turen la jeg et spor som jeg og Balder gikk senere på ettermiddagen.
Sporlogg:
520 m
4 vinkler

Før vi skulle starte traff jeg May Karin og Molly (og 3 andre folk) som hadde gått i sporet (og plukket med seg noen sløyfer de trodde var treningsvenner sine).

Starten og frem til 3 vinkel gikk veldig bra med godt driv men ikke for raskt.
I den 3 vinkel sannsynlig hvor de gikk i deler av sporet var Balder veldig forvirret og prøvde seg på mye overvær, men rettet nesa mot bakken etterhvert.
Da vi kom til sporslutt, søkte Balder frem til sløyfen som blåste i vinden (min lukt) og begynte på overvær igjen men fant sporslutt.

Viktig! Kjempe godt driv i sporet, vanskelig å følge med når han var av mens jeg plukket sløyfer... 

Ellers gikk jeg og Bella respitt på søndagen også, nr 1 (ag) og nr 2 (hopp). Agilityløpet ble det disk (med vilje) fordi jeg måtte ta henne på vippa på ny da hun jukset på feltet. Hun forsøkte å stoppe men vel vitende om at vippa er glatt godkjenner jeg det som et godt forsøk, og tok henne over på ny og deretter rett i belønning. Hoppløpet gikk bedre med to riv og bra fart.

Etiketter: , , , , , ,

35 36 37 38