01 02 03 Its all about the dogs: Konkurransetrening 31.januar! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Konkurransetrening 31.januar!

34
1.økt
Bane bygget av Maia med fokus på løping, selvstendighet og slalom.
Bella slet med å fullføre slalomen fordi jeg hadde fokus på å stikke fra henne mot en tunnel og en brå sving etter tunnelen. Det ble mange forsøk uten å særlig finne en god løsning. Jeg trodde jeg hadde trent en del på å løpe fra Bella i slalomen (spesielt i en V-formasjon) men dette må tydeligvis trenes mer på. Samtidig må jeg finne mer en 1 løsning (gjorde det denne gang) når det ikke funker etter et par forsøk.

2.økt
Bane bygget av Maren/Johnny med fokus på løping og fremforbytter.
Denne banen klarte vi bra på første forsøk og fikk en tilnærmet godkjent og perfekt runde på 3 forsøk.
Fant flere steder hvor vi kunne korte ned svingene for å spare tid men ellers fornøyd.

3.økt
Bane bygget av Isabelle med fokus på å sende ut og rundt.
Ikke noe kjempe bra, men heller ikke noen kjempe dårlige runder på denne banen. Lite riv når det flyter bra, jeg er rolig og stille og Bella får tidlig nok beskjed. Mange riv når det er motsatt.

Etiketter: ,

35 36 37 38