01 02 03 Its all about the dogs: Telemarksstevnet 12-13.januar 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Telemarksstevnet 12-13.januar

34
Lørdag (dobbeltstevne)

H3 (Dommer: Sascha Grunder)
Fin flyt og bra løp 1-7, men jeg faller av og er for lite på som resulterer i disk på 2.siste hinder (tunnel).

AG3 (Dommer: Sascha Grunder)
Nr 7 var vipp, Bella gikk av feltet (ble ikke stående) så jeg tok henne tilbake og rett i belønning.

Lag (Dommer: Harald Schelderup)
Disk på en tunnel, jeg ble ukonsentrert av å ikke ta henne tilbake når hun jukset på felthindere. MÅ få i boks feltene til neste stevne i april om jeg skal gå lag.

H3 (Dommer Jan Egil Eide)
Bra løp med fin flyt. Ble et riv før slalomen fordi jeg ga for tidlig kommando på slalomen idet hun var i svevet. Kunne gitt denne før avsats. Vegring på nr 18 (av 20) for sen i vendningen min.

Resultat: 5 av 8 (gjennom)


AG3 (Dommer: Jan Egil Eide)
Bra flyt tom nr 10 (mønet), tok vippefelt bra men mønefelt stoppet hun ikke på og jeg måtte ta henne tilbake. Bakbytter var vanskelige, slalom var bra og FB tett på slalom til hinder var bra.

Lag (Dommer: Kirsten Bjørnlykke)
Bra felt på mønet og bom (ga en tidlig fri kommando for å få mestring), ble disk etter bom (nr 16) da hun trakk tilbake mot meg fordi jeg lå bak og ikke foran som jeg ville gjort  med stoppefelt,  vippe var neste og siden vi hadde disket fikk jeg belønnet et vippefelt (hun jukset her).

Oppsummert: 1 av 6 løp gjennomført (merk! 2 av løpene disket jeg med vilje, grunnet felttrening).

Søndag

H3 (Dommer: Harald Schjelderup)
Har ikke notater fra dette løpet men disk ble det :(

AG3 (Dommer: Harald Schjelderup)
Fornøyd med dette løpet, fikk fin flyt, god fart og feltet på bommen satt, mønefeltet slapp jeg opp for tidlig og det ble et riv da jeg var lang ifra Bella.

Resultat: 13 av 16 gjennom


























Lag (Dommer: Gondola Guttormsen)
Disk på sende inn i slalom, hun skjøt sånn fart at hun havnet 5 meter fra meg og da jeg svingte tok hun første hinder på linjen, så riktig av hun, feil av meg. Fikk trent felt (bom satt bra, mønet måtte jeg ta henne tilbake på før belønning).

Oppsummert: 1 av 3 løp gjennom

Notater for videre trening:
- Terp, terp, terp på lange baner for hukommelse og handling skal gå sammen
- Trene på å være like mye på 18-22 som 1-4
- Felt
- Felt
- Felt
- Felt
- Nevnte jeg felt?

Etiketter: , ,

35 36 37 38