01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne i Bergen! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne i Bergen!

34
Lørdag

Hopp3



40 feil (8 riv)
16.plass
Bella kom i ubalanse i tillegg til noe dårlig handling fra meg og fikk først et par riv. Hun fortsatte å rive noe ekstremt (totalt 8 pinner) og jeg mistenkte noe var veldig galt med henne. Sjekket henne og kunne ikke finne noe galt.

AG3



20 feil (4 riv)
13.plass
Mindre riv på dette løpet og jeg mistenkte hun fikk seg en kraftig dunk i det første løpet som igjen gjorde henne redd for å satse skikkelig når hun hoppet. Christiane og meg studerte videoen av løpene hennes og det var tydelig selvtilliten hennes hadde fått en knekk.




Lag

Har ikke film av dette løpet men det ble en flott disk. Ingen riv derimot og det var deilig å få bekreftet mistanken om selvtilliten som fikk seg en støyt mens hun nå "bouncet" tilbake igjen.

Søndag

Hopp3




Feilfritt
4.plass (Storcert om Bella ikke hadde vært uregistrert)

Endelig klaffet det for Team Bella! Et kjempe flott løp som jeg er veldig fornøyd med! Kun 2 av svingene jeg kunne kortet inn (den ene ble lang fordi jeg rett og slett glemte banen i 1 sekund) og som hadde gjort at tiden ble litt bedre.

Det hadde blitt STORCERT på Team Bella om vi hadde papirene men siden hun er uregistrert gikk det til neste mann på lista (Tine og Fant) som hadde fortjent det og var godt fornøyde :)

AG3



Disk

Flaks som bare fy!
Kjempe fornøyd med løpet og noe med feltene, jeg MÅ kjøpe mer is til magen på stevner!
Uber flaks at Bella ikke hoppet starthinderet (jeg sto litt målløs) og lite flaks at jeg ikke jobbet svingen mer mot tunnelen før disken.

Lag på søndagen ble avlyst grunnet pøsregn og tordenvær....

Etiketter: , ,

35 36 37 38