01 02 03 Its all about the dogs: Knall konkurransetrening! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Knall konkurransetrening!

34
Gårsdagens trening kan jeg si meg ganske så fornøyd med!
Gikk en bane som Marit og Jan hadde bygget med mange "rundt" hinderet utfordringer. Jeg har trent mye på å sende å stikke fra Bella i det siste og det har tydeligvis satt sine spor! Nå kan jeg sende henne og stikke ifra uten at hun stresser (og river) for mye med å ta meg igjen, men tar seg tid til å satse skikkelig. "Wraper" seg fint rundt hinderstøtten gjør hun også :)

Feltene skal også skrytes av! De satt kjempe bra igår. Kun første gang over bommen hun snek seg nedover nedgangen. Ellers satt de kjempe bra, fikk testet og feilet henne et par ganger (må presse henne litt for langt for å få feil av og til for å få en stigende læringskurve). Hun hadde også en kjempe bra slalominngang fra en vinkel hun tidligere har slit mye med!

Nå har vi et stevne igjen før det blir litt ferie og deretter "Tight turn" kurs med Åsa Emmanuelson fra Sverige i juli. Blir nok en del trening i ferien tenker jeg men fra august av når den lille valpen kommer (forhåpentligvis) blir det mindre reising på stevner. Det blir garantert alle stevnene hjemme og muligens Arendal i September i tillegg til Norwegian Open i oktober selvsagt! Kutter ned på antall stevner både pga mer tid med valpen men også pga det fort svir i lommeboka med et par stevner langt unna..

Team Bella eller Team Awesome som jeg liker å kalle oss :)

Etiketter: ,

35 36 37 38