01 02 03 Its all about the dogs: Dania Cup 2014! 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Dania Cup 2014!

34
For en tur, for et vær, for et stevne og for en overraskelse!
Det var tidlig opp lørdags morgen for å kjøre til Kr.sand hvor båten gikk kl.08.00. To trøtte jenter og 3 enda trøttere hunder hoppet i bilen og kjørte avgårde. Turen nedover til Næstved (like ved København) gikk kjempe greit og det ble bare varmere og varmere jo lengre sør vi kom. Da bilen stoppet på Herlufsholm Idrettscenter var den oppe i 27.5 grader! Passende vær for å sette opp fortelt og de... Da kvelden kom var det mer enn deilig å kunne slappe av og bare glede seg til morgendagens konkurranser.
På vei over Store Bælt
Noen måtte stå for underholdningen..

I løpet av uken ble det vel omtrentlig daglige turer til Bilka som lå 5 min fra campingplassen etterfulgt av besøk på Starbucks for den obligatoriske Frappecinoen. Ellers fikk jeg en skikkelig overraskelse da Eivind kom kjørende inn på campingplassen på tirsdag.. med Tom Ove i passasjersetet! Maia hadde fikset flybillett og koordinert slik han kunne komme på overraskelsebesøk! Gjett om jeg ble overrasket! :) Beste bursdagsgaven <3

Stor glede da Tom Ove kom på overraskelsebesøk på tirsdag før festen!!!
Maia med en liten is...
Bilka besøk nr 6 i løpet av uken...
 På hviledagen fikk vi arrangert et kulltreff for I Love kullet. Det ble jeg & Buffy, Stine & Pixie, Yvonna & Duke og Martin & Pink som møte. Det var utrolig gøy og spennende å få treffe kullsøskene og ikke minst se de leke sammen. Pixie og Buffy gikk flere turer sammen og kom veldig godt overens, Stine og jeg ble gode venner også :)

Det var stor glede da Buffy fikk treffe sin bror, Duke!
Kulltreff med Duke, Pixie og Pink på hviledagen :)
Buffy poserer for Stine
Asasara I Love Duke, Duffy (Buffy), Pink og Pixie

Resultatene uteble for oss denne gang men etter å ha gått gjennom løpene mine har jeg plukket ut følgende postive punkter:

- Lite riv (de vi hadde var min feil)
- Flere flotte slalominnganger
- Når alt klaffer er tiden vår ikke langt unna toppen
- Når vi disker klarer jeg og "restarte" for å få en fin avsluttning
- En hund som går fortere siste dagen enn første (!)

Takk til Dania Cup arrangørene for et kjempe flott stevne!
Takk til gode naboer på campingplassen!
Takk til Maia for turen, minnene og overraskelsen!
Takk til alle som gjorde dette til nok en uforglemmelig tur!

Og ikke minst takk til min bedre halvdel <3




Jentene på morgentur (noen litt mer opptatte av andre ting enn å se på fotografen)
Hundene synes det var litt vel varmt til tider
Bella ble omdøpt til Houdini under turen og bilburet ble det eneste som holdt henne fra å ta en tur på egenhånd..
Bilka hadde tilbud på B&J!
Kveldskos med gitarsang
Buffy fikk være med opp ved ringen og var eksemplarisk rolig
Morgentur med ivrige jenter
Sol, blå himmel og agility <3
Ståøre <3
Passe stor Jägermeister
Bursdagsgave fra <3
Slitne jenter før hjemreise
Agility that makes you smile :)

Etiketter: , , , ,

35 36 37 38