01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne Arendal 2015 (vår) 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne Arendal 2015 (vår)

34

Team Bella


Lørdag
Hopp3 - 10 feil
Veldig mye fungerte supert for oss i dette løpet, kun små justeringer så hadde det vært perfekt.
AG3 - Disk
Valgte feil løsning for tunnelen etter mønet som resulterte i disk men bortsett fra det var jeg fornøyd.
Lag - Disk
Etter mønet ble det kaos i hodene våre og jeg klarte ikke tenke på stående fot..





Søndag
Hopp3 - 10 feil
Litt misforståelser men ellers bra flyt.
AG3 - 10 feil
Valgte å stole på Bella fra hinder 3 til slalom og fungerte kjempe bra! Glemmer banen et sted som gir 1 feil og vi skal trene mer på rundt og hanke!
Lag - 5 feil
Jeg har vært noe stresset på de siste lagløpene i år pga manglende napp for meg og Bella til NM.
Alt klaffet og det ble napp og 1.plass for laget!

Oppsummert:
Bella river ingenting (når hun gjør det er det min feil) og var en drøm å gå med i Arendal.
Har funnet en virkelig god oppvarmingsrutine varmer opp hodet hennes akkurat passelig.
Feltene våre er en annen sak og må jobbes med....



 

Team Buffy

Lørdag
Hopp1 - Disk
Tunnelen etter slalomen drar for mye for henne og vi disker. Jeg tenker hun er litt mer selvstendig enn hun egentlig er når jeg løper fra henne før hjulet. Ellers mye bra men lærte jeg må gi henne en tydelig retning før hun får tunnel kommando.
AG1 - Disk
Veldig tynt felt på bommen og intet på mønet. "Rundt" kommandoen min må være sammenhengende med handlingen min så dette skal vi også trene på fremover.

Søndag
AG1 - 5 feil
Et knallløp hvor både vippe, mønet og bommen satt. Elsket å kunne løpe fra henne på bommen og til gledeshyl fra andre RC folk som bekreftet det var treff :) Synd med slalomen men jeg øker farten før hun er ferdig og slikt er hun ikke klar for enda.
Hopp1 - Disk
Slalomen skal også prooffes fremover.

RC statistikk for Buffy dette stevnet:
1/2 treff
Buffy og Myija ble gode venner på turen <3

Buffy fikk seg custom-made agilitybånd :)

Etiketter: , , , ,

35 36 37 38