01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne Stavanger januar 2016 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne Stavanger januar 2016

34
Stevner på hjemmebane er alltid gøy og ekstra gøy er det når man har hele treningsgjengen på plass så vi kan heie på hverandre!

Buffy (lørdag)

AG
Masse fine momenter (slalom og mønet) og vi roter litt for vi begge er litt vel høye.
Exit på bommen var vanskelig for Buffy og helt klart derfor hun hopper.



HOPP
Suuuuper fornøyd med handlingen før hjulet og ikke minst flott oppløp mellom tunnelene på langstrekket. Her åpner jeg for å få Buffy inn på linja og det fungerer kjempe bra!
Elsker at Buffy lager lyd fordi hun er så giret :)



LAG
Bra at jeg tar med tid på starten med Buffy som egentlig har lyst å løpe agility lenge før jeg er klar :)
Veldig bra treff på mønet!
Super bra slalom inngang!

Buffy (søndag)

AG
Kjapt nede og kjapt oppe igjen :)
Nok en vanskelig exit (ingen hinder synlig etter bommen) for Buffy og derfor hun misser.
Kjempe bra slalom :)




HOPP
Veldig fornøyd med helheten og flyten i banen under løpet vårt!
Spesielt god på baklengs løping inn i mål :)

LAG
Knall løp med masse gode elementer! Spesielt fornøyd med slalomen og mye av handlingen min :)


Bella

Jeg løper seniorklasse med Bella fordi jeg har gjort et bevist valg å pensjonere Bella fra agility på høyt nivå men såpass frisk og sunn som hun er skal hun brukes både fysisk og mentalt. Det å løpe seniorklasser med henne er en super energi og ikke minst gledesboost for meg (og henne) :)

Jeg er ikke pirkete på feil vi gjør men løper for gøy og flyten sin del :)








Etiketter: , , ,

35 36 37 38