01 02 03 Its all about the dogs: Rallystevne januar Ølen 2016 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rallystevne januar Ølen 2016

34
Dette ble vårt første stevne på "bortebane". Tidligere har rallystevner i nærheten krasjet med agilitystevner og dermed blitt nedprioritert. Siden dette var første rallystevne Ølen, Etne og omegn hundeklubb skulle arrangere synes jeg og Veronika vi måtte bli med å støtte opp om stevnet :)

Vi kjørte opp lørdags morgen og hadde nok litt blandede følelser da vi kom frem. Kjempe koselig plass men vi begge hadde nok litt sommerfugler i magen og var litt nervøse.

Bella
Klasse 2 (disk, startprosedyren vår er ikke helt slik den skal være og det ble litt mye snusing)

Jeg ønsker alltid å belønne hundene for noe positivt i banen så selv om vi strever litt prøver jeg heller å få Bella på nett for å avslutte bedre og det klarte vi :)


Buffy
Klasse 2 (1.premiering og siste nappet til klasse 3)

Super team! Noen repetisjoner fordi jeg gjorde miniminivendinger og Buffy lurte på hva det var for noe :) Masse bra hvor Buffy egentlig er litt dempet pga rare konkurranse-Isabelle men allikevel gjør en knall jobb. Jeg jobbet gjennom nervene mine og det ble en 3.plass og siste nappet til klasse 3) :)




Jeg er superhappy for den utrolig fine sløyfa og Buffy er fornøyd med sine premier :)

Etiketter: , ,

35 36 37 38