01 02 03 Its all about the dogs: Agilitystevne Stavanger april-mai 2016 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Agilitystevne Stavanger april-mai 2016

34

Team Buffy
Det er alltid litt utfordrende å arrangere stevne og løpe selv men det gikk ganske ok denne gang. Litt stress og ikke helt optimalt der jeg bør være når jeg løper allikevel men jeg og Buffy er virkelig på samme planet og jobber super bra sammen!

Høydepunkter fra helgen jeg vil dra frem:

- Beste tid i alle individuelle løp
- Fantastisk treff på bommen under lag (lørdag)
- Bra mønefelt hele helgen
- Forbedret vippefelt hele helgen
- Flyt i alle løp vi kom gjennom + et løp vi disket

AG1 (fredag)


Beste tid!

AG1 (lørdag)


Beste tid og 2.plass!

Buffy slapper av under premieutdelingen
Ekstra kjekt å være på pallen med disse jentene :)


AG1 (søndag)


Beste tid!
Hopp (fredag)


Hopp (søndag)


Beste tid! SuperBuffy!
Lag (lørdag)



Lag (søndag)



En stk trøtt hund på lørdagskvelden....

Team Bella
Fredag gikk jeg AG+Hopp (senior) med Bella men det ble litt mye stress og for lite oppvarming på jentene når de begge skulle gå i hopp2. Lørdag og søndag gikk derfor Bella kun AG senior. Vi koser oss masse med å få gå senior på stevnene til SBK og skulle ønske flere klubber hadde hatt senior, det tar ikke mye ekstra tid (som mange tror). I sommer skal Bella få gå senior på Fionia cup så det gleder vi oss masse til :)








Etiketter: , , ,

35 36 37 38